Kamis, 19 Desember 2013

My Autobiografi

About me

I am a 18 years old boy . little future when I was about 5 years attending school called kindergarten or also called kindergarten . when I was in kindergarten or grade 1 I was very afraid of small kindergarten with people . up until very scared when I left my mother after she drove me , so my mother pubs are always waiting in front of the kindergarten candela . I was named TK TK Long live the potato street address at 8 urban districts Wonokromo jagir . moved in the kindergarten class 2 or also called large kindergarten , in this period I started to look brave face people and swordfish Tajut again left my mother to drive me home after . Up until I was invited by my kindergarten teacher and recreation to Central Java coast teritis machete .

After graduating from kindergarten Long live my entry on the SDN Margorejo 4 Surabaya in elementary school , I meet new friends and friends of my kindergarten friends many are one school with me , in my first class there is no difficulty in lessons so that I received a ranking of 7 in class 1 then up the class 2 class 2 I did not find any significant difficulties and the results are my rankings up to the order 4 , in this period I never learn additional or LES outside of school , I just learned with my mother alone . In grade 3 was the value I went up and ranked the 3rd grade 3 , but all my rankings just hang on to grade 3 only , up to grade 4 I do not have any ranking it happens also in grade 5 , and grade 6 on any I carry out UNAS yet named USDA ( national test area ) and the results of my value was 26.26

After graduating from elementary school in SDN Margerojo 4 I received in SMP 21 Jakarta, my parents are very happy when I was accepted into the SMP Negri Surabaya . During my study at junior ushered my parents continue to pass , because my school trip to my home far enough , in my junior high school days with The real learning never have any problem with the school after UNAS done and I value my 32.70 was passed .

After llulus of SMP 21 I entered high school in Surabaya Kemala Bhayangkari 1 . in the future - this is where the future high school years - the most memorable times throughout my life . 1 class when I have bad grades so that parents were summoned to appear before the class guardian . den after that I was scolded by my parents and I promise not to repeat it again . rise in 2nd grade I entered the majors in social studies class I have this new class of friends - friends are compact and help each other , rose dekelas 3 also I learned to really - to really take UNAS about 20 packages . Bimbel when me and a friend - a friend dancing - dancing until yangkami climb - up table was collapsed , and oddly enough it was not understood by any one school board , while the national exams including grade my class was the most compact , and consequently I graduated from high school with a value of 48.90 .

After graduating from high school Kemala Bhayangkari 1 Surabaya . I entered in the UPN " VETERAN " East Java here I meet new friends who really new , since no friend I know here , I majored in Information Systems faculty of industrial engineering majors even though I graduated from IPS . The first time I went to college because the incoming class sukamto ospek announcement for the next 4 days , while TM is also I did not find my high school friends first , then walked with the usual Ospek nothing special and scar on me, because it does not ospek quality , it only listens senior ospek cried - cried , as well as the majors ospek implemented after ospek faculty , majors in ospek I experienced the same thing on ospek faculty . but the difference was no one shouted - shouted . ospek after I entered college with the usual and until there ospek outside the town called Pensi ospek when I feel uncomfortable in many ways . and it is the most uncomfortable nights told to streets and river water direndem at 03.00 it is very inhumane and very annoying that, through my ospek college\ carry out day to day as usual and it continues to this day .

VERSI INDONESIA

Tentang saya

Saya adalah pemuda berumur 18 tahun . dimasa kecil saat berumur sekitar 5 tahunan saya bersekolah di sekolah yang disebut taman kanak-kanak atau juga disebut TK . pada saat saya duduk di TK kelas 1 atau TK kecil saya sangat takut dengan orang . sampai sampai saya sangat  takut bila ditinggal ibu saya setelah dia mengantarkanku, jadi Ibuku pub selalu menunggui ku di depan candela TK . TK saya ini bernama TK Dirgahayu yang beralamat  di jalan ubi 8 kelurahan jagir kecamatan wonokromo . beranjak di TK kelas 2 atau disebut juga TK besar , di masa-masa ini saya mulai terlihat berani menghadapi orang dan todak tajut lagi ditinggal ibu saya pulang setelah mengantarkan saya. Sampai sampai saya  diajak guru TK saya rekreasi ke jawa tengah dan pantai parang teritis .

Setelah lulus dari TK Dirgahayu saya masuk di SDN Margorejo 4 surabaya di sekolah SD ini saya bertemu teman teman baru dan teman TK saya banyak juga yang 1 sekolah  dengan saya , di kelas 1 saya tidak ada kesulitan dalam pelajaran sehingga saya menerima ranking 7 di kelas 1 lalu naik kelas 2 dikelas 2 pun saya tidak menemukan kesulitan yang berarti dan hasilnya pun ranking saya naik ke urutan 4 , di masa-masa ini saya tidak pernah belajar tambahan atau LES diluar sekolah , saya hanya belajar dengan Ibu saya saja . Pada kelas 3 pun nilai saya beranjak naik dan menempati ranking ke 3 saat  kelas 3 , namun semua ranking saya hanya bertahan pada kelas 3 saja , naik ke kelas 4 pun saya tidak mempunyai ranking hal itu terjadi juga di kelas 5 , dan pada kelas 6 pun saya mejalankan UNAS namun bernama USDA (Ujian nasional daerah) dan hasil nilai saya adalah 26,26

Setelah lulus SD di SDN Margerojo 4 saya di terima di SMPN 21 Surabaya , orangtua saya sangat senang ketika saya diterima masuk di SMP Negri  Surabaya . Selama  belajar di SMP saya diantar orangtua saya terus sampai lulus , karena perjalanan sekolah saya dengan rumah saya terpaut cukup jauh , di masa SMP  ini saya belajar dengan sesunggunya tidak pernah mempunyai masalah dengan pihak sekolah setelah UNAS dilakukan dan nilai saya 32,70 saya pun lulus .

Setelah llulus dari SMPN 21 saya masuk di SMA Kemala Bhayangkari 1 surabaya . di masa – masa SMA inilah dimana masa – masa yang paling berkesan di sepanjang kehidupan saya . disaat kelas 1 saya mempunyai nilai yang buruk sehingga orangtua pun dipanggil untuk menghadap walikelas . den selepas itu saya dimarahi oleh orang tua saya dan saya berjanji untuk tidak mengulanginya lagi . naik di kelas 2 saya masuk dalam penjurusan kelas IPS di kelas baru inilah saya mempunyai teman – teman yang kompak dan saling membantu , naik dekelas 3 pun saya belajar dengan sungguh – sungguh untuk menempuh UNAS 20 paket soal . disaat bimbel saya dan teman – teman berjoget – joget sampai –sampai meja yangkami naiki pun roboh , dan anehnya hal itu tidak di mengerti oleh pengurus sekolah 1 pun , disaat ujian nasional pun kelas saya termasuk kelas yang paling kompak , dan alhasil saya lulus dari SMA dengan nilai 48,90 .


Setelah lulus dari SMA Kemala Bhayangkari 1 Surabaya . saya masuk di UPN “VETERAN” Jawa timur disini saya menemui teman-teman baru yang benar benar baru , karena tidak ada teman yang saya kenal di sini  , saya memilih jurusan Sistem Informasi fakultas teknik industri meskipun saya lulusan dari jurusan IPS . Pertama kali masuk kuliah saya masuk di kelas sukamto karena ada pengumuman untuk ospek 4 hari kedepan , disaat TM ini pun saya  tidak menemukan teman 1 SMA saya , lalu Ospek  pun berjalan dengan biasa tidak ada hal yang istimewa dan berbekas pada saya , karena ospek nya tidak bermutu , ospek isinya hanya mendengarkan senior teriak – teriak , begitu juga pada ospek jurusan yang dilaksanakan setelah ospek fakultas , di ospek jurusan saya mengalami hal yang  sama pada ospek fakultas . tetapi bedanya tidak ada orang teriak – teriak  . setelah ospek saya memasuki perkuliahan  dengan biasa dan sampai akhirnya  ada ospek diluar kota yang disebut PENSI disaat ospek itu saya merasakan tidak enak dalam berbagai hal . dan hal yang paling tidak enak adalah malam-malam ddisuruh jalan-jalan dan direndem pada air sungai pukul  03.00 itu adalah hal yang sangat tidak manusiawi dan sangat menjengkelkan , setalah ospek saya mejalankan hari hari kuliahh seperti biasanya dan itu berlangsung sampai saat ini .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar